Στον ΣΚΑΪ θα προβάλλεται για τα επόμενα τρία χρόνια η Stoiximan GBL, με το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου να παίρνει τα τηλεοπτικά δικαιώματα από την ΕΡΤ.
Οριστικά στον ΣΚΑΪ για τα επόμενα τρία χρόνια οι αγώνες των ομάδων της Stoiximan GBL!
Το κανάλι του Γιάννη Αλαφούζου πήρε τα τηλεοπτικά δικαιώματα από την ΕΡΤ, με τη συμφωνία να είναι 25 εκατομμύρια ευρώ για τρία χρόνια! Συν μπόνους κατάκτησης τίτλου, αλλά και για κάθε θέση. Επίσης περίπου 1.5 θα μοιραστεί σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ενώ θα υπάρξει σημαντική αύξηση για όλες τις ομάδες.
Μετά από πολλές μέρες η συμφωνία είναι οριστική και οι αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ θα μεταδίδονται από το ΣΚΑΪ μέχρι το 2029, με τις ψήφους στο ΔΣ του ΕΣΑΚΕ να είναι 14-0 για την προσφορά του ΣΚΑΪ.
