Η Έφη Αλεβίζου μιλάει για τη δύσκολη προσωπική της περιπέτεια υγείας που σημάδεψε τη ζωή της
Στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» βρέθηκε καλεσμένη η Έφη Αλεβίζου, όπου μίλησε στη Μαρία Ηλιάκη και τον Κρατερό Κατσούλη για την επαγγελματική της πορεία, την πολυετή παρουσία της στον Alpha, αλλά και τη δύσκολη προσωπική της διαδρομή, ανοίγοντας ένα ιδιαίτερα ανθρώπινο κεφάλαιο της ζωής της.Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε αρχικά στο ξεκίνημά της στην τηλεόραση και στο πώς από τον χώρο των περιοδικών βρέθηκε τελικά στο δελτίο ειδήσεων, μια πορεία που, όπως είπε, δεν είχε φανταστεί ότι θα εξελισσόταν τόσο γρήγορα και δυναμικά.
Έφη Αλεβίζου: Η προσωπική εξομολόγηση για την υγεία της
Στη συνέχεια, η δημοσιογράφος μίλησε ανοιχτά και για τον λόγο που αποφάσισε να μοιραστεί δημόσια τη μάχη της με τον καρκίνο, εξηγώντας ότι θέλησε να στείλει ένα μήνυμα δύναμης και στήριξης σε ανθρώπους που περνούν αντίστοιχες δυσκολίες.«Αποφάσισα να μιλήσω, γιατί έτσι αισθάνεται κανείς ότι δεν είναι μόνος», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως πολλοί άνθρωποι δεν έχουν το απαραίτητο υποστηρικτικό περιβάλλον.Παράλληλα, στάθηκε στη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης, δίνοντας και μια πιο αισιόδοξη διάσταση στην προσωπική της εμπειρία: «Από την άλλη, είναι καλό να πει κάποιος “α, είδες όμως η Έφη με το που είδε το πρώτο σύμπτωμα πήγε και το κοίταξε και έτσι το πρόλαβε”».
