«Τρέλα» στο T-Center από 3.000 οπαδούς του Παναθηναϊκού για τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην αποθέωση του κόσμου του Παναθηναϊκού / ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI)
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς συμφώνησε να αναλάβει τον Παναθηναϊκό για μία δεύτερη θητεία στη θέση του προπονητή και στην παρουσίασή του, πάνω από 3.000 φίλοι του “τριφυλλιού” πήγαν στο T-Center για να τον αποθεώσουν.
Η “πράσινη” ΚΑΕ άνοιξε τις κερκίδες για να μπει ο κόσμος στο γήπεδο και λίγο αργότερα, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μπήκε στο παρκέ μαζί με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, προκαλώντας “έκρηξη” στον κόσμο του “τριφυλλιού”.
Οι οπαδοί φώναξαν ρυθμικά το όνομα του κορυφαίου Σέρβου τεχνικού και αυτός ανταπέδωσε με χειροκρότημα, ενώ στη συνέχεια δεν έκρυψε τη συγκίνησή του, στην παρουσίασή του από τους “πράσινους”.





Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια.
Πηγή: https://www.newsit.gr/

